Thursday, September 10, 2009


From Lars;
Tack för vätskan igår! Hade aldrig klarat av att spela hela pingismatchen annars... Måste träna mer på min backhand om jag ska kvala till OS...

To Lars;
Lars darling, seden lyder att som efterfestsarrangör är man garanterad hångel. Eftersom du både är singel och sötast så tror jag att vedergällandet ligger på ditt ansvar. Ju längre tid det går kan räntan komma att driva upp det till ett ligg. Ska vi inte lyssna på Shout Outs och ligga någon dag?

From Lars;
Du är inte blyg! Det är charmigt.. Är fullt medveten om dessa räntehöjningar därav kruxet.. Är just nu i något slags mellanläge av att vara upptagen eller ej.. Framtiden är ju dock inte ristad i sten... Puss på dig.

------

To Lars;
En påminnelse från kronofogden. Vi undrar om du fortfarande har dispans gällande återbetalningen eller om den kan aktueliseras inom en närliggande framtid?

From Lars;
Kära kronofogden! I helgen hade med största sannolikhet en viss typ av dryck fört in mig i ett tillstånd som utmynnade i att jag trodde mig ha råd att betala min skuld er tillhanda. När jag dagen efter sondrade min ekonomi med ett i sammanhanget skarpare sinne insåg jag att detta beslut inte helt och hållet kunde styrkas utan måste sättas under ytterligare en utredning.. Annars då?

To Lars;
Något som inte talar till utredningens fördel är att din handläggare håller på att dö av tristess i väntan på att emigrera till Amerika. Du verkar onekligen vara en ansvarstagande medborgare! Det känns tryggt att så välartade unga män sköter sina finanser.