Saturday, August 8, 2009



What the hell.

August 11th, Stockholm, 2006

Hej Fredrik,

Jag tänkte att vi kunde bli brevvänner.
Neej, jag skojar bara. Jag ska sluta besvära dig men med risk för att framstå som en total idiot vill jag ändå hålla postväsendet levande och skriva detta brev.
Jag har aldrig varit så kär i någon som i dig.
Det är något med dina fantastiskt vackra ögon och underbara kramar som jag har väldigt svårt att motstå.
Och din förmåga att dyka upp i mitt liv när jag minst anar det gör att jag gärna vill tro att ödet vill se oss tillsammans.
Så är dock inte fallet. Uppenbarligen har inte jag tillräckligt med charm eller skönhet för att fånga ditt intresse.
Dessutom har jag insett att det är bäst att sluta försöka få dig att inse hur mycket kärlek du går miste om och lägga ner det här innan jag blir alltför sårad.
Jag hoppas att du träffar, eller redan har träffat någon som fyller ditt liv med lycka och kärlek.
Jag önskar dig allt gott och avundas den lyckliga flicka som vinner ditt lotteri.

xxxx